top of page

תפירה היא אהבה!

כל כך הרבה דברים קרו לי השנה, יותר טוב להגיד בשנתיים האחרונות. רציתי לנסות דברים אחרים, רציתי להתרחק קצת מהעולם היצירה כדי לחקור אופקים חדשים. הרגשתי שאני עייפה מהסטודיו, "מגיע" לי לעשות דברים אחרים. בשנה שעברה, הודעתי ללקוחות שלי שאני סוגרת, זהו, מיציתי. 10 שנים הן גבול כדי להחזיק עסק עצמאי. הגעתי לסטודיו רק פעם בשבוע והתחלתי באמת לעשות דברים אחרים. אפשר לומר שלקחתי שבתון!


בכל שנה 2022 לא היו קייטנות או סדנאות חד פעמיות. נגמרו המסיבות יומולדת ולא פתחתי קבוצות חדשות למבוגרים. אבל האושר שציפיתי לו להרגיש... ברח לי! מצאתי את עצמי אחרי יום ארוך בתעסוקה החדשה, מגיעה לסטודיו ב10 בלילה ותופרת עד 2 בבוקר כי פשוט... היה כיף לי!


ולקח לי שנה להבין שאת הסטודיו שבניתי עם כל כך הרבה מאמץ ואהבה, המקום שבו גדלו כל כך הרבה ילדות, לא מגיע לו להיכנס בשום רשימה של עסקים שנסגרים. הוא עדיין צעיר ומגיע לו לקבל עוד כמה שנים של עשיה! אבל איך אוכל למצוא את האיזון?


החלטתי לשמוע יותר את הלב ופחות את הראש. התחלתי בביישנות לפרסם חוגים חדשים כדי לבדוק איך אני מרגישה. ואני כל כך שמחה שעשיתי את זה. חזרתי בגדול, מתחילה את השנה ה-11 של הסטודיו עם כמות תלמידות שלא היה לי אף פעם, קייטנות וסדנאות מלאות. תודה לכם, לקוחות נאמנים ותומכים!


ממשיכה לחפש דרכים אחרות להתבטא שאוכל לעשות במקביל לעשיה שלי בסטודיו, כי לעולם לא אפסיק לתפור וליצור!


מוסר השכל של הסיפור: בחיים מנצחים או לומדים. אף פעם אין הפסדים!


נותרו מקומות אחרונים לחגים שנתיים, אפשר כבר לשמור תאריכים לחגיגות יום הולדת, הקבוצות למבוגרות יתחילו מיד אחרי סוכות והלו"ז סדנאות חד פעמיות יתפרסם ב20/10/23.


והאושר חזר :-) שנה טובה!

הטודיו תפור עלי במודיעין
סטודיו תפור עלי




49 צפיותתגובה 1
bottom of page